Garantie & klachten

“Bent u tevreden over ons: vertel het door! Heeft u een klacht: vertel het ons!”

Garantie
Wij geven veel om onze artikelen en doen er alles aan om ervoor te zorgen dat uw bestelling in goede staat bij u aankomt. Het kan desondanks voorkomen dat er iets mis is gegaan. Mocht er iets aan de hand zijn, neemt u dan zo spoedig mogelijk even contact met ons op via webshop@danielleforrer.nl 

Klachten
Wij doen er alles aan om uw bestelling naar uw volle tevredenheid af te handelen. Heeft u toch een klacht, dan stellen we het zeer op prijs als u dat zo spoedig mogelijk aan ons laat weten door te mailen naar webshop@danielleforrer.nl zodat we samen tot een oplossing kunnen komen. Mochten we er samen niet tot uw volle tevredenheid uit kunnen komen, dan staat het u vrij om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.